Klubbkläder

Vi har tagit fram ett förslag på design enligt bilderna ovan. Information om hur man beställer kommer att skickas ut till klubbens medlemmar.
Vi har samarbete med Nalini och deras finare kollektion av kläder. De som hitintills provat har upplevt att storlekarna är ”lite små”, och det beror på att provkollektionen är Nalinis ”race fit”.
Byxor med sidoficka och premium långdistans-pad med riktigt hög densitet.
Tröjorna är kortärmade och långärmade med flossade insidor, samt väst med mycket ventilation och öppen rygg för att lätt komma åt ryggfickorna på tröjan. Övergången mellan svart och blått på överkroppen är riktigt snygg! Notera att det är i vänster ryggficka man lägger frukt. Risgrynskorven passar bra i höger ryggficka.

Det finns en uppsättning kläder för storleksprov och känna/klämma på Jarla cykel, Rådmansgatan.
Kom gärna på förmiddagar och fråga efter Magnus.