Glöm inte mobilen för Nästan till Västerås 6 april!

Vi gör ett test av en systerklubbs lösning (tack Umeå!) för elektronisk stämpling. Alla kommer att få vanliga stämpelkort i papper vid start. Precis som vanligt. De som vill får gärna hjälpa klubben genom att parallellt med vanlig kort-stämpling vid kontroller även stämpla i mobilen.

Alla som är anmälda kommer att få instruktioner per epost om användarnamn och lösenord. De som vill testa framtiden följer instruktionerna där. Man går till www.vasterbottenbrevet.se/app och matar in sitt användarnamn och lösenord. Den som är lite nervös inför den nya tekniken kan checka in på Barkarby (startplatsen) redan från midnatt natten mellan fredag och lördag.

De som avstår från att köra på lördag kan följa loppet efter start genom att klicka på kronan nedan!

Där kan ni se vilka som startat och vilka tider som just er favorit passerar kontrollerna.

Följ Nästan till Västerås 200 km genom att klicka på kronan. En försmak av framtiden för de som vill, men vi kommer fortsätta ha papperskorten under överskådlig framtid. Lugn bara lugn.